Monday, 10 November 2014

Bloody 13 (Plaid Pattern Obsession #3)







Fall in love in a thousand times with any of Jeffrey Campbell's collection. I think this Red Pointee is really heavy, but im big wrong, this is so comfortable to wear! You must try it too!

Btw, this is another looks try my new plaid pattern cloth. Yayy! Never get bored with this one. Then i pair it with Uniqlo Jeans, got it at ilona_id (on instagram). Well, ilona_id sell a lot of clothes esp the vintage one. You guys must check out here.
















Cap - Bought at boutique in Palembang Square
Choker - Shop Hella
Shirt - Tutuloph
Jeans - Uniqlo via Ilona_id
Red Pointee Shoes - Jeffrey Campbell

23 comments:

  1. So cool! <3

    http://japobsganbare.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. this is prefect, you look so pretty and cool <3
    love your heels <3333 btw, kamu tinggal dimana? :)

    This is real and This is me

    ReplyDelete
    Replies
    1. adee, aku tinggal di Palembang.
      Sini maen! <3

      Delete
  3. dat shoes is awesome!!

    www.callmeponyboy.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. swag!! :)
    love this look so muchhh <33

    cheer, michelle
    http://livedreammagic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. love that bold look!!!
    xoxo Colli
    please check me out // http://tobeyoutiful.blogspot.de/

    ReplyDelete
  6. Very interesting shoes. It is nice colour :)
    Greetings xox

    ReplyDelete
  7. Wow killer outfit!<3
    I think we have the same choker:3
    Please kindly leave a comment on my recent post:) thanks
    Great day!

    cindy-amelial.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. obsessed with ur shoes!!<3<3 anw wanna follow for follow via gfc and bloglovin? lemme know :D

    xx
    The Fierce Berry

    ReplyDelete
  9. How crazy are those heels, crazy in a good way they are so edgy and interesting, love the way you styled them as well!

    Much love xxx
    CHRISTINANISTA.COM

    ReplyDelete
  10. haha those shoes are so much fun! and such bright and fun red!

    ReplyDelete
  11. OMG why all your shoes are so adorable!?
    so in love <3

    xoxo,
    valerie

    ReplyDelete
  12. hello, you beautiful, red shoes like the wizard of oz

    Sibaritismosdeinma

    ReplyDelete
  13. Very nice post! I love your blog, would you like to follow each other?

    xxx
    http://shinkusara.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  14. Great combo Wenny, and thse shoes are awesome!
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
  15. Love your top so much!

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  16. Sepatunya cetaaaar >.< hemat hemat skrg cuy lau mau ke hongkong jepang hahaha

    NEW POST HERE
    SOMETHING REAL SERIOUS
    INSTAGRAM

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku baru baca komen ini. wkakakkaa! yuk ahh hemat!

      Delete
  17. Are Uniqlo jeans good? So far I
    ve only bought their tshirts and never ventured into other things...
    Love plaid sleeves, I used to have a top like that and I LOVED LOVED IIIITT, goes perf with those balleringa flatforms <3
    xMM
    THE LAME LIP
    INSTAGRAM
    LOOKBOOK

    ReplyDelete
    Replies
    1. so far, i give the two tumbs up for uniqlo jeans. fits me perfectly :)
      you must try it! :D

      Delete